2012/11/04

Ostoksia + Minä

kuva1 kuva2 kuva3

Rakkaudella kuvien laatuun. Yritän panostaa ensi kerralla enemmän kun etsin koneelta ja kamerasta vanhoja kuvia. Yllä olevat ostokset on tosin ihan äskettäin tehty. Sormuksen ostin Bijou Brigittestä. Hinta oli mun mielestä aika huima, 8.95e, mutta oli pakko ostaa kun ihastuin täysin tohon sormukseen. Eikä mulla sormuksia kauheasti olekaan. Kovassa käytössä se tähän asti on ollut. Musta neule ja valkoinen toppi ovat molemmat Turun reissulta ginasta. Neule oli 19.95e ja toppi 14.95e. Mun aikaisempi musta neule oli jo ihan kulunut ja tarpeeseen toi todellakin on tullut. 

+Hieno kuva minusta. Ihan räjähtänyt ja tärähtänyt. Eikä mulle koskaan selvinnyt, mikä toi otus on. Miten musta tuntuu, että musta on kuvia vain ilman meikkiä? Mut joo, ensi kerralla parempi postaus.

Ei kommentteja: