2012/11/11

We will stand tall face it all together

kuvia1 kuvia3


Pikaista postausta taas kehiin. Koeviikko lähestyy uhkaavasti, mutta olen jo aloittanut lukemisen, joten ei ainakaan kiire pitäisi tulla. Neljän lukuaineen plus matikan ja enkun kokeet kauhistuttaa, mutta eiköhän tästä selvitä. Oltiin eilen Neean kanssa Jumbossa shoppailemassa. Ostoksista sitten vähän myöhemmin, jos vaikka valoa sais enemmän. Hakusessa oli kuitenkin paksumpi ei-harmaa- huivi ja voin jo sen verran paljastaa, että ihan täydellinen tuli löydettyä!! Sisko kyseli, että miksi en ole tehnyt blogiin video-postausta. Hyvä kysymys, kerran nimittäin yritin, eikä siitä tullut mitään. Nyt olen kuitenkin ajatellut asiaa enemmän ja tullut siihen tuloksee, että video on saatava hinnalla millä hyvänsä. Ehkä sitten vaikka esittelen viime kerran ostoksia tai jotain, en ole vielä keksinyt. Toivottavasti ennen joulua, jos oikein innostun....

+Kuvat on joltain kivikaudelta. Mun hiukset on paljon pidemmät nykyään ja jotenkin...paremmin muodostuneet

4 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Hyyi enkku täälläkin aiheuttaa hiukan kauhistuksia! Onneksi ei ole nyt tulevalla koeviikolla englantia.

http://takeofmoment.blogspot.com

Johanna kirjoitti...

Mulla on sama juttu ruotsin kanssa:D

Henna kirjoitti...

♥ Kiva blogi sulla! Liityin lukijaksi :-)

Tässä mun blogi: www.hennanblogii.blogspot.com

Liity mulle lukijaks jos tykkäät! :) Ps. Arvonta tulossa! ♥

Johanna kirjoitti...

Käyn kurkkaamassa:D